Member details

Dé Hyve over duiken en voor alle duikers

Sort by: -Old first- | New first

26 May, 16:32
Lieve duikers!

Ik wil binnenkort voor een jaar naar curacao toe om daar hopelijk duik duikinstructrice te worden!:snorkling:
Ik ga waarschijnelijk met een vriendin daarheen die daar ook gaat werken dan, en we willen het liefst in willemstad wonen want daar woont haar zus.
Mijn vraag aan jullie is of er iemand goeie duikscholen weet of iemand die daar gewerkt heeft en wat meer info voor mij heeft :blink:
TNKS!:handkiss: :flowers:

joyce
27 May, 13:15
Ik heb ooit gedoken bij Wederfoort in Boca Sami. Een gezellige kleine duikschool, met kundige instructeurs in een prachtige baai!
30 May, 12:11
Afgelopen december heb ik ook bij Wederfoort gedoken (open water gehaald). Ik vond het een erg leuke school; relexte locatie, zorgzame instructeurs en gezellige mensen.
30 May, 12:21
Ik heb open water en wreck dive specialty bij Wederfoort gehaald, alweer enige tijd geleden. Wel een aan te raden duikschool idd.
3 Jun, 20:24
Duikschool bij porto marie...lekker aan het mooie strand, rif voor de deur en relaxte mensen!! Wouter is een van de eigenaren en erg relaxte en bekwame instructeur....les in nederlands/engels/spaans...
8 Jun, 03:47
Ik zelf werk bij Down Town Diving, ligt bij Caracasbaai bij Baya en Tug boat (willemstad) kom een keer langs!
10 Jun, 02:39
Ik werk bij Silent Immersion, Caracasbaaiweg (op de weg van Willemstad naar bv Zanzibar en Caracasbaai). Ben hier begonnen als openwaterduiker en binnen 8 maanden was ik duikinstructrice. Silent Immersion is een relaxte duikschool en we maken alle duiken in de cursussen op diverse locaties zodat je meer ervaring krijgt in verschillende soorten duiken.
Grtz Silvia
29 Jun, 23:06
heb m'n OW gehaald bij Ocean Encounters Curacao, vond het erg leuk toen. maar volgens mij zijn die nu van eigenaar gewisseld...
30 Jun, 18:44
Ik heb mn brevet bij Porto Marie gehaald,
geweldige duikschool! :-d
Goede sfeer en leuke instructeurs.
Succes !
10 Jul, 22:09
Hoi Joyce,

Wij wonen in Boca sami, dus ook niet ver van Weederfort. Wij zijn beide divemaster en hebben o.a. een duik-zondagclubje, denk wel dat we je wat wegwijs kunnen maken. Onze dochter is 11j en heeft nu ongeveer 35 duiken, blijft gewoon leuk onder water. Wanneer je op het eiland bent, spring maar even binnen. Onze gegevens vindt je via www.waterside.an

groetjes,

Tine en Rudi (h)
12 Jul, 13:50
Ik heb mijn open water en mijn man zijn open water en advanced 8 jaar geleden gehaald bij Silent Immersion, Hele prettige ervaring mijn instructeur destijds was Hans.

Groetjes
Sow yen

Subject Started by  Replies   Last 
Ron
39 yesterday, 20:24
Dorothe
1 Monday, 18:24
Theo
0 Monday, 12:08
Ton
16 Sunday, 22:29
Hans Buitenhuis